Mobility + Core

In deze small group training draait het vooral om versoepeling van de ledematen en versteviging van buik- en rugspieren. Mobiliteit is belangrijk in het dagelijkse leven en zal ervoor zorgen dat blessures minder snel ontstaan. De afwisseling van oefeningen gericht op stretching en versoepeling, samen met verstevigende oefeningen maakt dit een boeiende les!

SYNRGY360

Een doeltreffende groepsles aan het SYNRGY-toestel waarbij we geen enkele spiergroep onbenut laten. Kracht, snelheid, coördinatie en core stability vormen de basis van deze uitdagende circuittraining (45'). Gewoon doen!

Abs + Booty

Een pittige groepsles met de focus op het verstevigen van benen-,bil en buikspieren. Je gaat aan de slag met gewichtjes, weerstandsband, kettle bell,… Stevige rug- en buikspieren garanderen je een goede houding. We trainen intensief op jouw core stability in combinatie met de billen. Kortom, een gevarieerde les die voor elk niveau toegankelijk is!

Boxing Bootcamp

Dit is een groepsles waarin je aan de slag gaat met bokscombinaties. Deze les is niet full contact en een perfecte manier om alles frustraties van het dagelijkse leven uit je lijf te slaan. Daarenboven gaat er ook extra aandacht uit naar core stability. Dus wou je altijd al eens op een leuke manier proeven van het boksen? Be there! Tip: wens je liever geen onbekende bokspartner? Spreek dan af met een vriend(in) die ook lid is in de club,  dit is dé ultieme duo-workout!

Power + Core

In deze training ligt de focus op kracht en techniek. Optimale begeleiding zodat je weet hoe je een goede houding creëert, een perfecte squat uitvoert, rugpijn voorkomt en sterker wordt.

Pilates

De Pilates oefeningen zijn er in de eerste plaats op gericht de regio van de onderrug, buik, bekken en bilspieren te versterken. Op die manier krijgt men een sterk 'centrum' , wat Joseph Pilates het ‘Powerhouse’ noemde, van waaruit men de rest van het lichaam kan aanpakken. Het is een effectieve en veilige methode die door iedereen kan beoefend worden. De voordelen van Pilates training zijn dan ook talrijk: een juiste lichaamshouding, een soepele rug, een vrijere ademhaling, het ontwikkelen van sterke èn soepele spieren zonder bulk, spierpijn of blessures.

Kinesis circuit

In deze small group training van 30 minuten train je in circuitvorm aan het krachtstation Kinesis gecombineerd met oefeningen met los materiaal (kettlebell, swiss ball, box,...). Je verbetert kracht, coördinatie, flexibiliteit en houding op een natuurlijke en comfortabele manier. Basisbewegingen worden gecombineerd met meer complexe en uitdagende patronen waarbij je core wordt gebruikt om zowel dagelijkse als sportspecifieke bewegingen te versterken.

Body Pump

Body Pump™ is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Dit programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek een professionele coach en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft. Met deze barbell workout voor het hele lichaam verbrand je veel calorieën, word je sterker en slanker, vergroot je je core kracht en verbeter je je botstructuur.

Power + Core

In deze training ligt de focus op kracht en techniek. Optimale begeleiding zodat je weet hoe je een goede houding creëert, een perfecte squat uitvoert, rugpijn voorkomt en sterker wordt.

BBB

BBB is een toegankelijke kracht- en cardiotraining die focust op de versteviging van de drie belangrijkste B's van jouw lichaam, namelijk Buik, Benen en Billen. De les vindt plaats onder begeleiding van een ervaren coach. Hierdoor kun je op een verantwoorde manier het maximale uit je training halen.

Class Filter

Filter class by days: